About background 2

FAQ și ajutor

Ai nevoie de ajutor? Găsiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări și continuați cumpărăturile fără griji.

Categorii de întrebări
Întrebări frecvente
Vreau sa anulez comanda
Dacă ne scrieți prin e-mail pentru a anula comanda, se poate întâmpla să nu fie anulată la timp, deci este necesar să urmați procedura de mai jos.

Utilizați linkul de editare a comenzii pentru a anula comanda. Puteți accesa linkul în următoarele două moduri:

1. Deschideți e-mailul de confirmare pe care vi l-am trimis după plasarea comenzii. L-ați primit la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în comanda dvs. În acest e-mail, găsiți link-ul cu cuvântul cheie „CLICK” și faceți click pe el.



Sau
2. faceți click pe următorul link: KLIK și introduceți adresa de e-mail cu care ați plasat comanda și numărul comenzii pe care doriți să o anulați.
Un cod de autentificare va fi trimis la numărul de telefon introdus la efectuarea comenzii. Introduceți-l în câmpul „»Cod de autentificare”«.

Pentru a anula o comandă, faceți click pe butonul „Editați comanda” și apoi selectați „Anulați comanda”.



Dacă la momentul solicitării pachetul dvs. este deja în proces de ambalare și expediere, din păcate modificările nu mai pot fi luate în considerare.

Unde este comanda mea?
Vreau sa returnez un product. Ce trebuie sa fac? How can I do it?
Cum pot sa fac o comanda?
Cum pot sa platesc o comanda?
Sunt originale produsele pe care le vindeti?
Cum pot sa va contactez?