Când Eugene Rimmel și tatăl său au înființat Casa Rimmel în 1834, frumusețea era un joc diferit. Parfumurile se numeau otet, mascara se facea cu mercur iar marketingul insemna stand la targ. Până la moartea lui Eugene în 1890, Rimmel era definiția din dicționar a rimelului în întreaga lume, el a fost pionier în produsele de igienă și cosmeticele și a transformat frumusețea în artă.
Această nevoie constantă de a depăși granițele a alimentat marca în următorii o sută de ani, care ne-a făcut să inovăm pentru a remodela convențiile, a crea noi look-uri, pentru a vă oferi instrumentele necesare pentru a explora noi versiuni ale look-ului dvs.
Pasiunea pe care o au este ca tu să o porți afară. Ei nu sunt aici pentru a vă defini aspectul. Ei inovează pentru a te duce acolo. Fiecare nuanță, textură îndrăznește să-ți găseasca limitele frumuseții. Apoi treceți dincolo de ei.
Ei sunt în afaceri de exprimare de sine din 1834. Londra a devenit locul nostru de joacă. O potrivire perfectă. Londra își face propriile reguli. propriile sale culori. Se coboară. Și murdar. Dar o face cu o clipă cu ochiul și un zâmbet.
La Rimmel London, ei cred că toată lumea ar trebui să poată experimenta și să se exprime cu machiaj și să fie eul lor autentic, fără teama de judecată, critică sau rușine. De aceea, au comandat un studiu global pentru a înțelege problema și au colaborat cu Fundația Cybersmile, pentru a răspândi gradul de conștientizare și a face față hărțuirii cibernetice de frumusețe.
© Toate drepturile rezervate · Konverzija d.o.o.
© Toate drepturile rezervate · Konverzija d.o.o.